Maraton.HR

Kozjak 2012

Ocijenite sadržaj
(3 Glasova)

Imamo novog suradnika u redakciji, ovo je njegov premijerni nastup..... Buđenje je počelo pozivom s posla u 7h da je potrebna hitna intervencija radi kvara na jednom uređaju. Pakiram šta mi je potrebno za trku i ne jedem ništa jer samo od petka ujutro u "stomačnim problemima" i žurim u tvornicu odradit popravak tako da stignem na trku.

Kvar je otklonjen brzinski te sam išao za preuzimanje brojeva već prije 9h (i dobijem 1). Da ne propadne vrime uludo vratim se na Splitski pazar odradit spizu odnesem je doma, i vratim u Sućurac do 10:15. Oblaćim se za trku i bez lagano zagrijvam.

Na Sućuačkoj rivi okupilo se 30-tak trkaća radi brdske trke, Memorijala Ivice Radeljića uz idealno vrijeme, sunčano ali ne pre vruće. Prićekali smo Koceića kojem je na putu pukla guma od bicikle i nakon minute šutnje u znak sijećanja na Ivicu Radeljića usljedio je start. Plan mi je bio ne dizat puls poviše 160 tako da pokušam pretrčat do vrha bez grčeva u drobu, a po mogučnosti i nogama ali to nije bilo obavezno. Kao što i samo ime govori planinska utrka obećava samo patnju na uzbrdicama i varljivo olakšanje na pokojoj kratkoj nizbrdici. Plan se dobro ravijao i poslije trećine trke počeo sam prelaziti trkaće koji su krenuli pre jako. Okrepa je bila postavljena na 3. i 6. km trke nekima taman, nekima malo, a nekima nije ni trebala.

Iza doma počinje dio staze koji samo rijetki pretrčavaju ,a neki tu plaze "kao pas koji traži tartufe" (by R.Pezelj). Kratka vertikala i dizanje koljena iznad visine struka razbudilo je usnulog zamaja u mojim crijevima. Zadnji km trke je dobrim djelom asfaltirani ugodni usponić, ali sam morao stati umjesto da napravim završni šprint ka boljoj poziciji. Dok sam stajao prošli su me svi koje sam pretekao i još pokoji trkač. Vrijeme lijeći sve i tako sam se uspio opet pokrenuti i utrčat u cilj sa smješkom na 25 mjestu.

E a nakon trke valjalo se opet vratit u dom nizbrdo teških nogu i "rastesene" glave što je opet mali podvig.
Iza manistre i proglašenja najbržih uz lagane teme smo se veselo vratili na rivu u Sućurac.

Atmosfera je bila odlična, vesela i bezbrižna baš kao šta pamtim Ivicu.